Wednesday 12 February 2014

Pengumuman!

Hai! ;)

Terima kasih kepada semua yang membeli dan menyokong Dia... Mr Model (DMM) ya!

Di sini saya nak bagitahu, kepada sesiapa yang masih belum membeli DMM dan ingin mendapatkannya, kerana saya tahu masih terlalu awal untuk DMM ni masuk ke dalam kesemua BOOKSTORE, bolehlah mendapatkannya melalui ideakreatif.net dengan harga RM21/Semenanjung dan RM24/Sabah Sarawak. (Harga ini sudah selepas diskaun ya) FREE POSTAGE lagi. Untung kan? ;)

Dan lagi... untuk pembelian kali ni, anda juga akan menerima bookmark si Mika ni. Limited Edition lagi! Selagi stok masih ada.

Terima kasih.

Bahagian Hadapan

Bahagian Belakang


Bagi sesiapa yang belum dapatkan DMM lagi, di sini saya sertakan komen-komen yang diterima untuk anda nilai ;)

Tapi, harus diingat ya... lain orang lain sukanya. Lain orang lain minatnya. Lain orang lain citarasanya. ;)



















12 comments:

  1. Tahniah2.. sudah habis baca Mika. i wish i could meet someone like him for real.huhu

    btw,nak Fadh ehh, Zaza.. please..please..please..*_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. yunk... ok tak DMM tu? kena dengan citarasa awk x? and utk fadh and zaza... nanti kita up! ;)

      Delete
    2. Besok sy komen ye psl DMM.. line maxis dh mcm chipsmore dr td -_-!

      Delete
    3. He he he orite yunk... sy tunggu ;)

      Delete
  2. waaah... melepas nak dapat bookmark Mika tu.
    Dah habis bajet borong buku di karnival karangkraf. ^_^"
    kena tunggu baucer buku, bleh borong bookstore.
    IAKC mawar bakal terbit hujung bulan 3.
    X sabar nak rasa peluk baby sulung mcm wawa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah!!! Jangan lupa war-war ye Mawar? ;)

      Delete
  3. alhamdulillah..tahniah Wawa...mudah-mudahan lebih banyak karya Wawa di pasaran nanti..in shaa Allah

    All the best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin... thank you sha!!! Seronok ada kwn2 support me mcm ni... ;)

      Delete
    2. that's what friends are for.. :)

      i'm happy for you..& proud too!

      Delete
    3. Alhamdulillah... tq sha! ;)

      Delete
  4. Hi Wawa.. saya tak pandai nak review pasal mana-mana novel sebenarnya..

    Pendapat peribadi saya tentang DMM, sebuah novel yang santai. Tak banyak konflik dan tak berat. Saya ni jenis yang tak suka novel berat-berat.. malas nak kusutkan otak fikir itu ini.. hehehe. Ni nk bagitau jujur la...mula-mula join group Wawa, saya taktau ni novel apa...sebab tengok pada tajuk,otak terus fikir; 'alah,kalau dah namanya model,mesti hero tu jenis yang sosial punya.. awek kelililing pinggang..sombong.. bongkak..' Tapi lepas dah baca beberapa bab dalam DMM, ternyata tanggapan saya 100% salah. Mika jauh berbeza dari watak hero yang saya jangkakan. Mika yg sweet.. penyayang.. penyabar buat saya jatuh suka pada Mika. Dan watak Safa pun tak kurang hebat bg saya.. biasanya watak heroin mesti yg jenis over confident or berani.. tp Safa ni more to sopan/pemalu.. dan kalau saya jadi Safa pn, bila Fina tabur fitnah mcm tu.. saya pn akan menangis sbb percaya ckp Fina. haha. Mujur Mika jenis tak mudah putus asa nk yakinkan Safa.. kiranya watak Mika memang terbaiklah.

    Tapi, saya ada satu kemusykilan... err, kenapa sampai 2 minggu Safa hilang Mika tak report polis?? Sorry la otak tak berapa boleh nk imagine.. kalau saya la, hilang 2 hari pn dah gelabah cari.. cuma part tu je la yg saya rasa agak kabur sikit.. overall ok dan sesuai dibaca especially utk org yg mcm saya yg jenis suka bahan bacaan santai dan ringan.

    Selamat maju jaya buat Wawa.. semoga dapat hasilkan novel seterusnya dengan berjaya =)

    Opss,sorry terpanjang pulak komen!.. ehhehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikkk punya banyak2 tempat... sini yang awak komen ye? he he...

      1st of all, thank you untuk komen yang sgt2 sweet dan baik ni. sy hargai sgt2... dan untuk sikap dan sifat Mika dan Safa, kalau boleh saya nak tonjolkan sesuatu yg positif. Dan tidak mustahil kalau one day, yg kasar boleh jd lembut. yg kuat memberontak boleh jd penyabar. dan untuk lelaki, mana tahu kot-kot boleh jadi sebaik dan seromantik Mika. Kan?

      Pasal dua minggu tu? Ha ha ha... tunggu komen dan penerangan saya nanti... :)

      Terima kasih yunk. :*

      Delete