Saturday 16 August 2014

Cover Rasmi L.U.T.H


Keluaran Idea Kreatif bulan Ogos 2014

Tajuk : L.U.T.H (Lamaran Untuk Teman Hati)
Penulis : Wawa Taufik 
Harga : RM 24(semenanjung)
RM 27(Sabah/Sarawak)
ISBN : 978-967-0718-09-5


Sinopsis :

Tinggal sebumbung dengan Tengku Luth Daniel a.k.a jejaka Idaman Malaya? Itu kejutan yang Uzma Haseena@Uma terpaksa terima demi mencari duit poket sementara cuti semester dan juga demi sahabatnya, Tengku Hasya.

Kali pertama melihat Uma, Luth tak rasa apa-apa. Hari-hari jumpa, di rumah dan pejabat, hatinya mula tergoda dan dia mula jalankan misi menggoda.

“Uma... please don’t call me Tengku anymore.” - Luth

“Panggil Tengku lagi romantik...” - Uzma 

“Hah? Kalau nak romantik baik panggil I, sayang. Lagi I suka!” - Luth

Bila Uzma dah mula suka, ada pula halangannya. Bonda tersayang dah ada pilihan sendiri untuk si anak. Pilihan yang mereka berdua ada, hanya kahwin secara sembunyi.

“Luthhhh...” 

Yes... I love you too, sayang...”

No!!! I’m not telling you that lah... Hish!”

“Eh bukan ye?”

Luth memang nakal, tapi dia tahu kawal diri. Luth memang anak emak, tapi dia ada pendirian sendiri. Luth memang keras hati, tapi dia sweet dengan caranya tersendiri.

Just stay with me. Whatever happens, I will always be with you, sayang!” – Luth

“Hmm... saya cuma ada masa sebulan je lagi nak bersama dengan awak, Luth.” – Uzma

Kenapa sebulan? Kenapa tidak selamanya? Apa sebenarnya yang terjadi pada perkahwinan mereka? Ikuti L.U.T.H untuk mengetahui kisahnya.


***

Untuk Tempahan sila email ke wawa_taufik@yahoo.com untuk saya berikan maklumat akaun. 

Harga kalau beli online:

RM 22 Semenanjung Malaysia @ Rm25 Sabah Sarawak

FREE POSTAGE

Untuk pembeli dari Singapura, Brunei dan selainnya, juga kami terima.

11 comments:

  1. Thanks for writing in such an encouraging post. I had a glimpse of it and couldn’t stop reading till I finished. I have already bookmarked you.
    retirement income planner

    ReplyDelete
  2. Cover novel ni pn biru..sama mcm cover Dia Mr Model...nice !!! Msti dptkn novel ni..x sabar nye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he mmg trademark IKP kaler biru dear ;)

      Delete
  3. Assalamualaikum ... Saya dah buat pembayaran. Bila ye akan keluar novel L.U.T.H. ni? Huhu... tak sempat siang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam... bole sy tahu awk order dengan siapa ya?

      Delete
  4. hi Wawa, both of you novel was nice & touching lah...teramat romantik hero & heroin.. i'm love it :)

    Sebelum ni saya tak pernah terfikir nk beli buku terbitan IKP lbh2 lagi membeli novel hasil dr novelis yg saya x pernah baca novel sebelumnya..

    Tp ntah lah..mcm ada "dejavu"saya ke kedai buku pd Ahad lps utk menambah koleksi novel..

    maybe saya nk cuba "sesuatu yg baru" kot,tergerak hati saya pegang Mr Model.baca sinopsis novel, ermmm mcm best jer :)

    Belek punya belek(almost 10 minit jg),akhirnya saya beli karya pertama Wawa Taufik & percubaan pertama jg nk cuba baca novel keluaran IKP...

    Perghhhhhhh.........saya tak tau nk ckp apa tp apa yg blh saya kata "SAYA SGT SUKA JLN CITER MR MODEL" ..jln cite tak cliche mcm novel2 koleksi saya yg lain...tamat jer baca buku tu pada 2am(Monday),saya google sapa penulis WAWA Taufik ni :)

    Habis jer baca profle penulis, mata saya terpandang chapter "L.U.T.H".Lantas baca 4 chapter yg ada...Haiyaa,napa lah karya Wawa ni membuai perasaan..tak sabar2 nk tau cite seterusnya,abis jer keja ptg hari yg sama, terus cari LUTH...

    hahhahahaah.....LUTH mmg best sbb jln cite mengajar kita erti kasih sayang,penghormatan,kepercayaan,tanggungjawab & muhasabah diri..paling dibuai,bila penulis bijak selitkan watak Mika,Saf , Marina & Fina dlm novel LUTH..syabas to you Wawa..

    Looking for your next novel..jgn berhenti menulis tau sbb anda berbakat :)

    **Sorry klu ayat saya tunggang langgang kerna diriku x mempunyai bakat penulisan yg baik..cukup sbg pembaca yg setia..gitewwww :P



    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... thanks sista for the comment/review. I lurve it! Dan maafkan saya andai ada salah dan silap dan kekurangan dalam DMM dan LUTH

      Delete
    2. My pleasure sista..Keep it up babe!! Forever Mine tgh baca..habis baca anti kita bg ulasan k

      Delete
  5. Klu sy nak ordr buku L.U.T.H tu blh lg x?

    ReplyDelete
  6. I dugg some of you array as I cerebrated they were complete accessible complete advantageous
    Sarajevo apartment

    ReplyDelete