Wednesday 20 August 2014

Pencalonan untuk Newcomer Writer

Alhamdulillah... saya dicalonkan sebagai salah seorang Newcomer Writer anjuran ILuv Novel. Terima kasih kepada pihak ILuv Novel kerana memberi peluang sebegini besar kepada saya.

Terima kasih semua yang menyokong Dia... Mr Model.


Anda boleh membuat undian di link ini -->>  https://www.fnmaker.com/photovote/tab/685205954886773/ untuk penulis baru kegemaran anda :)

3 comments:

  1. SAYA PUN SEORG PEMINAT NOVEL. MARI LAH VISIT BLOG SAYA. SAPE2 YANG NAK LANJUTKAN PELAJARAN
    PICOMS adalah salah satu anak syarikat yang bernaung dibawah Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP). PICOMS adalah sebuah kolej swasta yang menawarkan krusus bagi pelajar-pelajar yang ingin melanjutkan pelajaran diperingkat diploma didalam bidang Kejururawatan, Pembantu Perubatan, Farmasi, Kesihatan Persekitaran, Fisioterapi dan Sains Perubatan. Kami sudah mempunyai pelajar seramai 2,000. Kelebihan yang kami tawarkan adalah pelajar akan mendapat bantuan baitumal sebanyak RM300 setiap bulan, kemudahan asrama yang selesa, uniform dan pengangkutan juga disediakan. Yuran pendaftaran serendah RM50.

    Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya Cik Hanim di no. 0173464849.

    CEPAT-CEPAT PERMOHONAN MASIH DIBUKA. SILA HUBUNGI SAYA DENGAN SEGERA. PICOMS ADALAH YANG TERBAIK UNTUK MELANJUTKAN PELAJARAN. SEBUAH KOLEJ YANG MENITIKBERATKAN KEISLAMAN. HUBUNGI SAYA ATAU WASAP 017-3464849

    ReplyDelete
  2. Em mcm best tapi novel kurang skit...kalau cite thriller ok le..

    ReplyDelete